8_Закріплення нових знань. #30 хвилин ефективного навчання…

 #дистанційне навчання

8 Закріплення нових знань.

В прикладах попередніх слайдів ви могли вже побачити різні способи первинної перевірки та закріплення нових знань. Все це залежить від змісту навчального матеріалу. На жаль, зміст параграфа може мати значну кількість дидактичних одиниць тому один уроку треба розділяти на два. 

  • Дуже часто я використовую тренувальні вправи підручника;

  • або це можуть бути тестові завдання, що ми опрацьовуємо усно на завершення уроку;

  • або це стає частиною домашнього завдання.

Для природничих наук  закріплення нових знань дуже часто відбувається у вигляді практичних робіт. Для виконання практичних робіт існує декілько варіантів:

  1. Планую та проводжу  окремий урок. 

Приклад:

“Модифікаційна мінливість 10 клас” практична була on-line Модифікації_ЛР 

Учні разом працювали у зошитах,  передавали отриманні дані, будували графік, аналізували,  висновки вже робили самостійно. Потім вже роботу в зошиті разом із змістом висновків надсилали вчителю на перевірку.

  1. Розбираємо зразки розв'язування вправ під час трансляції, учні переносять рішення у зошити або роблять скрін. Я роблю записи поступово, пояснюючі та обговорюючи кожний крок. Після уроку “прибираю дошку” і знову з нуля пояснюю наступному класу. Вправи з екології_9

  2. Зміст практичної роботи вказано в підручнику. Вчитель тільки пояснює особливості виконання, термін проведення спостереження.

Поведінка тварин,7 клас


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский