4_Перевірка домашнього завдання #30 хвилин ефективного навчання…

  #дистанційне навчання


4. Перевірка домашнього завдання:  

  • якщо ви задавали тест - аналізуємо помилки, питання на які що найчастіше давали неправильні відповіді;

  • якщо була практична робота - дякую всім, хто своєчасно надіслав роботи, вказую на помилки, якщо вони суттєві. Оцінки не обговорюю, тому що кожен учень бачив свій результат та відповідний коментар до нього;

  • якщо було задано опрацювати параграф - прошу учнів озвучити зміст ключових термінів з параграфу. Мені дуже подобається коли вони це роблять одночасно! Це для мене музика!!!! Я їх всіх чую!!!!

  • роблю перевірку завдань через виконання тренувальної вправи або тренувального тесту з екрану - учні по черзі читають питання та надають відповіді (або за бажанням, або я називаю прізвище (я же знаю, хто присутній); 

  • Індивідуального  усного опитування не проводжу! 

  • Якщо була творча робота - можу зупинитися на більш яскравих відповідях. Роблю скріни, дякую за роботу.

  • Якщо домашнім завданням було підготуватися до контролю - то пояснюю умови тестування та пропоную тест за встановленим часом (про особливості контролю  буде далі)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский