9 Підведення підсумків уроку #30 хвилин ефективного навчання…

 #дистанційне навчання


9. Підведення підсумків уроку:

  • перегортаю слайди уроку, показую що ми встигли зробити,

  • дякую за активну роботу,

  • прошу поставити питання до змісту уроку,

  • пояснюю домашнє завдання.

Інформація про домашнє завдання

Ви вже бачили, що урок завершується нотаткою з домашнім завданням. 

  • параграф підручнику, що було опрацьовано під час уроку,

  • майже кожного разу я даю посилання на тренувальну вправу https://learningapps.org/ (Учні виконують завдання та надсилають скрін, у деяких випадках я прошу учнів зробити свою  вправу та надіслати мені посилання. Журналом класу я перестала користуватися, це забирає багато часу, я фіксую виконання вправи у своєму листку як і виконання домашнього завдання. Буває що я даю декілько вправ на закріплення і виставляю бонусні оцінки.)

  • якщо домашнє завдання - практична робота, то прикріплюю слайди уроку з поясненням,

  • якщо завершення теми, то домашнім завданням може бути тестовий контроль (я роблю тести сама в гугл-формах, з використанням методичних рекомендацій),

  • у якості домашнього завдання може бути просмотр фільму в https://www.youtube.com/  (до фільму прошу написати відгук в зошиті, зробити скрін кадрів які більш запам'яталися)

  • використовую прийом відкритої відповіді: в гугл - формі формулюю питання за змістом уроку/теми та прошу висловити свою думку

10_Геном людини  "Дизайнерські діти"

Дослідження вчених показали, що за допомогою генетичних технологій у майбутньому з'явиться можливість створювати "дизайнерських дітей" , які можуть мати інтелектуальні, спортивні і фізичні характеристики у відповідності з заданими батьками. Як на вашу думку це може відобразитися на соціальному житті людського суспільства? Як цю технологію можна застосувати для розвитку людини?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский