10_Підсумок навчального року #30 хвилин ефективного навчання…
#дистанційне навчання
10 Підсумок:
робота дуже об’ємна, вимагає підготовки вчителя і готовність учнів працювати
за дидактичними вимогами існує 9 структурних одиниць уроку, то я їх з'єднала до 5, добре чи погано?
при асинхронному навчанні таких одиниць майже не існує
фактично в роботі використовую платформу Microsoft Teams, додатки Google, Youtube, LearningApps
я знаю про інші навчальні платформи та додатки для навчання, чи реально їх у такої кількості застосовувати?
щодо авторського права: ви вже бачили ілюстрації, посібники що використовую під час уроків, частіше я це все беру з гугла як і всі ви. Чи реально кожного разу фіксувати звідки це матеріали?
Звинувачувати дистанційне навчання в неефективності смішно. Треба зрозуміти, що воно є складовою нашого життя і треба відпрацьовувати нові підходи в дидактичних прийомах роботи вчителів та учнів.
З якими результатами мої учні завершили навчальний рік? Всі, хто своєчасно виконував завдання, працював на уроках - покращили свої результати, завершили рік на достатньому та високому рівні. На жаль, була група учнів, хто ігнорував уроки, пояснюючи це “більш важливими справами”.
Чи залишаться знання з біології? Важко сказати - це індивідуально для кожної дитини. Чи зможуть вони вільно спілкуватися on-line - так. Я впевнена, що такі навичкі комунікації у майбутньому будуть необхідні в будь якої професії.
Дуже серйозним є інше питання - зміст нашої середньої освіти!
Коментарі
Дописати коментар