10_Підсумок навчального року #30 хвилин ефективного навчання…

 #дистанційне навчання


10 Підсумок:

  • робота дуже об’ємна, вимагає підготовки вчителя і готовність учнів працювати

  • за дидактичними вимогами існує 9 структурних одиниць уроку, то я їх з'єднала до 5, добре чи погано? 

  • при асинхронному навчанні таких одиниць майже не існує

  • фактично в роботі  використовую платформу Microsoft Teams, додатки Google, Youtube, LearningApps  

  • я знаю про інші навчальні платформи та додатки для навчання, чи реально їх у такої кількості застосовувати?

  • щодо авторського права: ви вже бачили ілюстрації, посібники що використовую під час уроків, частіше я це все беру з гугла як і всі ви. Чи реально кожного разу фіксувати звідки це матеріали?  

Звинувачувати дистанційне навчання в неефективності смішно. Треба зрозуміти, що воно є складовою нашого життя і треба відпрацьовувати нові підходи в дидактичних прийомах роботи вчителів та учнів.

З якими результатами мої учні завершили навчальний рік? Всі, хто своєчасно виконував завдання, працював на уроках - покращили свої результати, завершили рік на достатньому та високому рівні. На жаль, була група учнів, хто ігнорував уроки, пояснюючи це “більш важливими справами”. 

Чи залишаться знання з біології? Важко сказати - це індивідуально для кожної дитини. Чи зможуть вони вільно спілкуватися on-line - так. Я впевнена, що такі  навичкі комунікації у майбутньому будуть необхідні в будь якої професії.

Дуже серйозним є інше питання - зміст нашої середньої освіти!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский