2_Організація навчання. #ефективне навчання…

 

#дистанціне навчання
 #30 хвилин ефективного навчання…

 Організація навчання.



  • Існують Державні нормативні документи про дистанційне навчання


Що на практиці….


  • Класи формуються за класними журналами - це зрозуміло.
  • Дуже важлива умова - неможливість проникнення інших користувачів у простір класу. Саме платформи “Microsoft Teams”, а тепер і Google класи дають таку можливість, якщо адміністрація освітнього закладу подала заяву до підключення до системи G Suite for Education.

  • Акаунти формуються за прізвищем учня, вчителя, адміністрації - дотримуємось етикету. Батьки можуть спілкуватися з учителем через акаунт своєї дитини.
  • Були випадки, коли хтось з учнів використовував пароль однокласників та дозволяв собі неумісні жарти під час трансляції. Вчитель після уроків робив позив до системного адміністратора і генерировали новий пароль що надсилался учневі особисто. Як правило цього було достатньо.

  • Якщо вчитель використовує освітні сервіси  - необхідно провести тренування з учнями, щоб всі зрозуміли як їмі користуватися.
  • Листування з вчителем в чаті можливо тільки в установлений термін. 
  • Завдання, бажано, виконувати у визначений вчителем час.
  • Зрозуміти, що технічні питання інтернет зв'язку, можливості власних  гаджетів учнів  вчитель не вирішує! Обговорюйте це з батьками!

  • Якщо виникли питання щодо теми уроку- підготуй їх до нової зустрічі та спитай під час спілкування. Якщо питання виникли до виконання завдання - спробуй вирішити сам або спитай у однокласників. Тільки потім, якщо ситуація критична - напиши листа вчителю  

  • Вмикати камери учням під час уроку чи не вмикати? Якщо ти відповідаєш вчителю усно на оцінку, або ставиш питання, то - так. Якщо йде демонстрація матеріалу і ви обговорюєте деталі, то вмикання камери не обов'язково(всі будуть дивитися на екран, а не на тебе). З  практики: я слідкую за власним поясненням та реакцією учнів, то слідкувати за камерами у мене немає часу і я не можу зосередитися на десятках облич. Іноді прошу назватися - хто давав коментари або відповідав, якщо не впізнала голос (це буває дуже рідко). Я, як вчитель, завжди вмикаю камеру.

  • На початок уроку прошу учнів підготувати зошити, олівці, підручники. У деяких учнів бачила  дуже гарні конспекти з моїх пояснень.  Інші учні навчилися робити скріни моїх схем.
  • Зміст деяких практичних робіт я прикріплювала після пояснення до домашнього завдання, щоб можна було ще раз переглянути. Олівці, щоб робити помітки в паперових підручниках. В деяких випадках копіюю текст підручник на екран, щоб не відволікатися на пошуки необхідного абзацу або ілюстрації.

  • Бажано мати перед собою паперову роздруківку списку класу. Під час пояснення або перевірки присутніх ставлю мітки, там же вказую дату трансляції, результати виконання завдань.

  • Для роботи використовую додаток Гугл - https://jamboard.google.com Хоча в Тімсі є своя дошка. Були випадки коли учні без дозволу малювали в полі дошки.
  • Не вважаю доцільним використовувати час на спільне малювання. Не всі діти працюють з широких стаціонарних моніторів, якщо учень працює з мобільного - не так просто на маленькому екрані зробити то що вимагається.
  • Я малюю сама але прошу учнів  копіювати мій малюнок в зошиті або, при розв'язуванні вправ,  питаю- що мені далі робити. На дошці я розміщую необхідні ілюстрації, ключові терміни, фрагменти підручників, домашнє завдання. Від 4 до 9 слайдів.

  • Дозволяється проводити уроки синхронно та асинхронно.  30% уроків - у “прямому ефірі” - синхронно. 70% -асинхронно (діти виконують завдання самостійно). Наприклад: якщо  тема за календарним планом 12 годин (це 6 тижнів, 1,5 місяця) вчитель у “прямому ефірі”  тільки 4 урока. 8 уроків діти працюють самостійно.
  • Реально було 30% самостійна робота учнів, 70% - спільна праця із за змістом теми. Для того щоб дитина могла самостійно зробити завдання, необхідно поясніть що треба робити, за допомогою чого, у якому вигляді….та все інше. 

  • Тому мій робочий час складається за таким графіком:
  • 9.00-13.10 уроки (шість уроків щодня по 30 хвилин по 10 хвилин перерви),
  • з 14.00 до 16.00 вирішення поточних питань в класі, навчальному закладі, з батьками, учнями по мобільному,
  • перерва до 20.00.
  • З 20.00 до 24.00 перевірка виконаних завдань, підготовка матеріалу до наступних уроків. 
  • Пять діб тижня пролітають в одну мить. Іноді, вмикаючи монітор, відчувається лігка нудота та головокружіння. Тому в суботу та неділю до вечора забороняю собі наближатися до комп'ютера.

  • Для перевірки знань використовую google.com/forms Тести формую власні. Багато колег використовують вже готові з платформи “На урок”. Результати діти отримують одразу після проходження тесту. 

  • Батьки не звикли обговорювати результати роботи з дітьми, чекають поки класний керівник не передасть якісь загальні дані. Як що учні працюють в межах навчальної платформи, то всі їх результати фіксуються на власних сторінках. Батькам треба тільки попросити дитину показати їх.
  • Нажаль, методичних порад вчителю щодо організації начального тижня ніхто не надал....
  • Коли спілкуєшся з колегами - кожний шось робить.Чи ефективні наші дії?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский