#Вартові Землі #WorldWetlandsDay+ сценарий


Присвячено
всесвітньому дню водно – болотних угідь

Вартові Землі



#WorldWetlandsDay

Сценарій інтелектуальної гри

Мета: розширити знання учнів про природні ресурси  Одеського регіону, виховувати комунікативні навички, бути конкурентоспроможними  та відповідальними.

Гра проводиться за алгоритмом та правилами  гри «Що? Де? Коли?»
Підготовка:
Організатори
·        Підготовка сценарію, додаткового матеріалу
·        Приміщення
·        Підготовка ведучих  (учні 10 профільного класу)
·        Підготовка оригінальних дипломів для нагородження
·        Запрошення журі

Команди
·        Склад команди - від кожного класу 6 учнів.
·        Команди  готують  назву команди, визначають капітана
·        Домашнє завдання: представити правила поведінки у природі
·        Переглянути інформацію про водно – болотні угіддя одеського регіону та представників флори та фауни.

Порядок проведення гри.
Вступне слово вчителя: вітаємо команди, наша зустріч присвячена екологічної акції  до всесвітньої дня водно – болотних угідь. Одеський регіон має 7 основних лиманів, більш 40 річок та протоків. На їх берегах живуть тисячі птахів, риб, рослин. Щоб наша країна не перетворилася у пустелю необхідно знати та оберігати ії ресурси. Тому ми назвали нашу гру «Вартові Землі»

Відучи гри:___________________________

Відучи розказують правила гри:
·        Оголошується раунд
·        Один представник від команди отримує завдання, та повертається до команди
·        На отриманому бланку записують назву команди
·        Приступають до виконання, на виконання надається 1 хвилина  
·        За сигналом ведучого повертають роботи без затримки
·        Журі перевіряє роботи, виставляє бали
·        Ведучі переносять результати на дошку

Представляємо команди учасників:
Команда 7А класу – «_____________»  капітан ____________
Команда 7Б класу – «_____________»  капітан ____________
Команда 7В класу – «_____________»  капітан ____________
Команда 7Г класу – «_____________»  капітан ____________
Команда 7Д класу – «_____________»  капітан ____________

Починаємо гру!
Днестр
Турунчук
Дунай
Тилигул
Куяльник
   знайдіть назви річок
ТРНЕДС
РУНТУЧУК
АЙДУН
ГУЛТИЛИ
НИКЯЛЬКУ
Підсумки

Другий раунд! Картографи

Підпишіть на карті назви лиманів
·         Куяльницький
·         Хаджибейский
·         Дофінівський
·         Григорівський
·         Тилигульский
·         Дністровський

 Підсумки

Слово Журі               Результати попереднього конкурсу

Третій  раунд! Ваші сусіди
 Увага на екран!
Запишіть назви тварин представлених на екрані
Запишіть назви тварин представлених на екрані
1.     Либідь
2.     Біла чапля
3.     Сіра чапля
4.     Окунь
5.     Бичок
6.     Болотяна черепаха
7.     Кряква
8.     Водяний вуж (рибалка)
9.      Пелікан
10.                        Каравайка
11.                        Срібляста чайка
12.                        Зимородок

Підсумки

Слово Журі               Результати попереднього конкурсу

Четвертий  раунд! Конкурс капітанів

Отримати малюнок із завданням  та за 1 хвилину розповісти про вплив водно – болотних угідь на клімат планети
Даємо капітанам час зосередитися

П’ятий   раунд! Ти рибачка – я рибак

Один представник від команди виходить.
Завдання: по колу називати  риб, що мешкають на території Одеської області (морські і прісноводні). Перемагає той, хто називає більш всього прикладів.

Слово Журі               Результати попереднього конкурсу

Проводимо конкурс капітанів






Шостий   раунд! Домашнє завдання

Представлення роботи «Правила поведінки у природі»


Слово Журі               Результати попереднього конкурсу

Підсумки гри

Вручення дипломів

Фото на пам’ять

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Книги: "Если ты достоин большего, нарушай правила" В.М. Спиваковский